torsdag, april 16, 2009

Det är en jobbig tid just nu

Som sagt min lägenhet har brunnit upp. Men det ser ut som om allt håller på att ordna upp sig. Men det kommer ta ett tag och det känns som om det är riktigt jobbigt alltihopa. Jag försöker att se framåt och börjar väl se lite ljus i tunneln.

Då jag fortfarande inte fått tillgång till en ny lägenhet eller tillgång till internet så vet jag inte hur ofta jag kommer kunna läsa min mail och så vidare. Skall försöka att komma åt något nät lite då och då.

TACK GODE GUD ATT MÄNNISKOR HAR ÖPPNA NÄTVERK.

Det finns trots allt personer som är beroende av att ha nätet. Jag är en av dessa. Min vänskapskrets finns på nätet och det har varit mitt sätt att kommunicera med omvärlden väldigt länge nu. Tack vare mobiltelefon så har jag haft kontakt med några vänner men det är inte många.

Men till er som har hört av sig och så där tack så mycket för allt. Jag är evigt tacksam för middagar, fika, eluttag och ett och annat internetlånande. Tack så mycket.


Intressant? Läs mer om internet, brand, vänskap, IRL, öppna nätverk

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida