måndag, februari 09, 2009

Det är tyst här men inte på mig

Som ni alla märkt så har det varit tyst på bloggen. Det är mest för att jag inte orkar skriva så mycket. Jag känner mig rätt så nere i skiten just nu. Det är visserligen inte så ovanligt men den här gången så är det nästan värre än när det var som värst.

Istället så har jag använt mig av en annan sorts terapi Podcast. Nu har jag släppt andra delen av när jag ensam sitter och snackar skit om allt och alla. Detta är ett sätt att få utlopp för mina galna tankar. Så stick iväg och lyssna på min Podcast.

Eller skicka bara ett upppiggande mail till mig. En kommentar eller en hälsning på facebook är tillräckligt bara jag får något som gör mig lite glad.

Intressant? Läs mer om depression, podcast, terapi, internet, emil eklindh.

2 kommentarer:

Klockan 10:53 em , Blogger Sarha sa...

Åh, lilla Emil jag lovar att jag snart ska dra iväg mitt roadkillass upp till SKövde, nångång snart, ska bara försöka komma neråt skåneland först... eller nåt... iaf planera den resan. Shit, jag behöver ha en reseplanerare.

 
Klockan 3:40 em , Blogger Christer Winbäck sa...

Emil.
Om det gör dig glad, så berättar jag gärna att jag följer din blogg.
Du skriver ofta intressanta saker, även om jag inte alltid håller med dig. Å andra sidan håller jag med dig oftare än många andra, vars bloggar jag läser.
Ska lyssna på din podcast snart
hälsar
Christer

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida