söndag, oktober 26, 2008

Nu blir det lite reklam på bloggen

Japp jag skall ta och köra lite reklam för en gång skull. Det finns just nu en limited Creme Bonjour cousine ute. Den heter Indian Curry. Under en shoppingtur idag på den stora matvarujätten Willys lyckades jag köpa den tillsammans med ett par kycklingfiléer. Detta visade sig bli så underbart gott så jag måste bara skvallra om den.Receptet är som följer.

1 kycklingfile
lite lök
lite morötter
+ Creme Bonjour Cousine Indian Curry

Serveras med pasta eller ris.

Så jävla enkelt och så jäkla gott. Jag skulle ju naturligtvis tagit kort på läckerheten. Men vilken otur innan jag fick upp kameran försvann allt ner i mitt gap. Det var nog det godaste jag ätit på länge. Okej jag kanske överdrev lite men det var väldigt gott. Så jag rekomenderar alla mina läsare att genast prova denna läckerhet som nu har hittat in i våra matvarubutiker.

Om nu Creme Bonjour eller Willys vill visa sin tacksamhet för reklamen så finns mailen på denna blogg.

Intressant? Läs mer om Creme Bonjour, willys, pasta, recept.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida