måndag, september 22, 2008

Jag kan med tänka mig ha Sahlin som granne.

Det är alltid populärt att ha "undersökningar" om vilken politiker som "svenska folket" vill ha som granne. Som om det skulle vara någon undersökning på vem som är bäst på att styra landet.

Nu var det Sahlin som var den bästa grannen. Och visst jag kan tänka mig att ha Sahlin som granne. Det gör inte mig ett skit. Så länge hon sköter sig som mina andra grannar. Håller käft! Säger vad som är fel! Inte spelar för hög musik mitt i natten när jag skall jobba!

Men snälla någon jag vill inte att min granne skall styra detta landet. Därför har jag Sahlin som granne hellre än statsminister.


intressanta bloggar om , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida