fredag, juni 06, 2008

Vad skall du skylla på nu då Monica Green?

Dom som känner mig lite väl vet att jag inte är något stort fan av S-riksdagsledamoten Monica Green. För ett tag sedan så beglagade hon sig i lokalpressen att hon blev diskriminerad för att hon "talade med dialekt" i riksdagen.

Att hon sedan inte har en enda tanke som är hennes egen utan alla kommer från socialdemokraternas högkvarter gör att jag gillar henna mindre. Det finns ett stort antal med Socialdemokrater som jag verkligen tycker är vettiga även om deras åsikter är helt olika mina. Men Monica har en förmåga att få mig att må illa. Johan Ingerö har en stor hög med inlägg om Monica Green. Ingerö och jag delar nog tankar när det handlar om Monica.

Men det skall bli roligt att se hur hon klarar sig ur knipan denna gången då hon antyder att Eskil Erlandsson har dragning mot djur.


"Jag blev helt paff över att han sade så. För att han blandade ihop sin egen sexualitet, eller jag vet inte vad han gjorde. Jag satt där som en fågelholk."


Billiga poäng som slår tillbaka verkar ju vara vissa sossar melodi.



Intressant? Läs mer om
Alliansen Monica Green Zoofili och Socialdemokraterna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida