tisdag, maj 13, 2008

Sommaren är här och med den följer saker som inte är så bra

Jag älskar Sommaren! Jag älskar att slippa klä mig varmt. Det är skönt att man kan kasta sig på en gräsmatta och bara sitta där utan att behöva oroa sig för att bli blöt, förkyld eller få ett fastfruset arsle. Men allt är inte gott med sommaren. Eftersom jag har en liten lägenhet med fönster med utsikt av solnedgången. Detta gör att det blir riktigt varmt på kvällen. Detta gör att jag har balkongdörren öppen. Detta gör att små elaka insekter vid namn MYGGOR kommer in och gör att min kropp ser ut som något väldigt konstigt. Det är bölder och sår över hela min kropp.

Det andra riktigt jävla illa med sommaren är Crocs, Foppatofflor eller som jag vill kalla dem Skorna från helvetet! Jag har absolut inte något emot att personer har på sig sina foppatofflor i hemmet, trädgården, sommarstället eller på badstranden. Men är det inte någon som kan förklara för människorna att man skall inte ha på sig dessa jävla tofflor när man shoppar loss på staden eller tar sig en öl på uteserveringen. Det handlar mest om lite stil och respekt. Hade jag haft en krog så hade jag ALDRIG I HELVETE serverat någon med foppatofflor. Förhoppningen att de skulle dö verkar mest vara önskedröm.

Konstigt nog så hade jag nog förträng hur jävla illa och fult som det var med dessa jävla foppatofflor. Och dessutom så är det så att jag känner ett illamående varje gång som jag ser någon med dessa jävla tofflor. Jag talar verkligen om ett fysiskt illamående. Men jag skall försöka hålla mig från att slå någon jävel på käften av just den anledningen att de har foppatofflor på uteserveringen.


Intressant? Andra bloggar om:sommar, mygg, ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida