måndag, mars 17, 2008

Shoppingspree och lite vardagsvammel

Ledig dag idag och detta skall ju genast fira med att shoppa loss ordentligt. Jag kom på mig själv redan igår kväll att jag inte äger har shoppat loss på länge. Men idag så tog jag igen det ordentligt. Byxor, tröja, sockar och kalsonger. Allt skulle förnyas i garderoben. Eller mer läggas till. Jag tänkte också köpa mig en jacka nu när våren började ta fart. Hittade dock inte en enda snygg jacka som jag kunde tänka mig att bära. Eller jo jag hittade en men den var i en prisklass som var lite över vad min plånbok tillåter. Men nu sitter jag här och med lite nya kläder och känner mig helt nöjd. Dessutom så lyckades jag handla hem lite mat till mitt tomma kylskåp. Riktigt nöjd är jag. Men det hela blev dyrt. Men vad skall man göra med pengarna om man inte spenderar lite. Samla dem på hög?

Tänkte även om man skulle hitta något att blogga om men det ser ut att vara lite brist på både bra nyheter och andra trevliga saker. Det enda som man skulle skriva om är ju Maffia-förbundet syndikalisterna som återigen försöker pressa företag på pengar. Björn Brändewall och Johan Ingerö behandlar denna sak på ett underbart sätt. Så det blir dagens läsning.


Intressant? Läs mer om facket, SAC, maffia, utpressning, shopping, vardag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida