tisdag, oktober 02, 2007

Miss Moneypenny är död!


Idag har jag sorg i mitt hjärta. Miss Moneypenny är död!

Vad många inte vet om mig är att jag älskar James Bond. Den riktiga James Bond, han med kostym och en Walther PPK i sin bröstficka. Som med smarta lösningar alltid bekämpar Ernst Stavro Blofeldt.

Det känns lite sorgligt att se skådespelarna från Bondfilmerna dö och försvinna. Denna gången så var det Miss Moneypenny som dog. Ibland önskar jag att de visste vilken glädje de gett mig med sina filmer. Så många gånger som jag kommit hem med en "ny" Bondfilm och fått sätta mig i mörkret och sätta in kasetten i VHS spelaren.


intressant? läs mer om Bond, Moneypenny, Film.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida