fredag, augusti 10, 2007

LUF kongressen kommer att ta död på mig

Nu har den första dagen avverkats på LUF kongressen. Och i ärlighetens namn JAG KOMMER DÖ AV DET HÄR. Min kropp och hj'rna håller på att smälta av värmen.

Vi är i en skola men i denna skolan verkar det emsta komma från början av 50 talet. Ingen ventilation! Hur klarar sig elever här i vanliga fall?

Strunt samma. Många motioner har hunnit avverkats bland annat om hetslagen vara eller icke vara. Som tur var icke vara.

Hororna var ett hårt samtalsämne där man till slut insåg att det inte bara finns kvinnliga horor (jippie!!!) Jag är väl inte helt nöjd med beslutet att vi skall vara för torsklagen. Men det får man väl leva med.

Och äntligen så tar LUF ställning förpolyamorösa äktenskap. Jag blir överdrivet glad för detta. Äntligen så riktar man ögonen mot de förhållanden som inte följer tvåsamhetsmodellen.

Idag blir det mer värme och säkert en massa kaffe. FFF-Johanna beskriver kaffet riktigt
bra. En kopp 40 kronor men påfyllning för hela helgen. Jag har en känsla av att pris per kopp kommer bli äckligt snuskigt lågt.

Intressant? Läs mer om LUF, politik,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida