måndag, juli 23, 2007

Vem vill ha fula plastskor?

Det finns något som jag inte förstår. Folk är enormt noga med vad man stoppar i sig. Att kroppen skall vara viktig att ta hand om. Det finns andra saker som är minst lika viktiga. Jag talar om kläder! Och då mest skor! Dessa JÄVLA "foppatofflorna". Vad är det för idiot som har kommit på dessa? Färgglada plasttofflor som alla idioter skall ha på fötterna. Jag är inte på något sätt en modeintresserad person men jag vet vad som är riktigt jävla fult! Och foppatofflorna är fula! Riktigt fula!

Jag är inte på något sätt positiv till dödstraffet men i detta fallet så gör jag ett undantag. Den som kan visa mig "uppfinnaren", den som är ansvarig för detta löjliga påfund skall bli en hjälte. Och den som kan placera "uppfinnarens" huvud på ett fat skall få en enorm belöning. Jag hatar dessa jävla tofflor!

Dagens hjälte är ju personer som lyckades registrera http://ihatecrocs.com/


intressant?
Andra bloggar om: Mode, straff, , , ,

2 kommentarer:

Klockan 5:03 em , Blogger Saga Rosén sa...

Jag hatar Crocs, tom. Bush har crocs nu. Hjääälp.

 
Klockan 10:49 fm , Blogger Isabella sa...

hahaha äntligen! kan inte annat än hålla med dom är fan skitfula ju :D

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida