måndag, juli 09, 2007

Ett tekniknörds inlägg?

Som några vet så älskar jag tvspel. Jag tycker det är riktigt roligt att spela tvspel och liknande. Och för ett tag sedan så köpte jag mig ett PSP. En handhållen konsol med lite olika spel. En helt okej handhållen konsol, tyvärr så hittar jag inte några spel som jag tycker är riktigt bra och roliga. Jag har däremot fastnat med Tekken: Dark resurrection. Ett helt underbart fightingspel. Mycket våld var det men jag vill ha ett spel som man kan spela länge. Och tro det eller ej jag hittade ett spel som jag gärna vill ha men det var till Nintendo DS. Men iallfall så var jag ju tvungen att kolla på det spelet jag ville ha. Sim City DS. Ett Sim City till DS helt underbart! Men vad händer?

Jag kommer nu vägra köpa skiten. Varför? Jo för att EA som har gjort spelet har en värdelös sida för spelet. Inte nog med att det tar 400 timmar att komma till sidan. Det är skitsvårt att hitta något om spelet. Så därför så vägrar jag köpa Sim City DS. Nu skiter jag i att köpa ett Nintendo DS och hoppas på min PSP.

Intressant? Läs mer om Teknik, PSP, spel, tvspel, nöje.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida