lördag, juni 02, 2007

Yes Nessie lever!

Jag blir så glad när jag läser på Aftonbladet att man fångar Loch Ness odjuret Nessie på film igen. Jag vet inte varför men det får mig att känna den där värmen inom mig. Jag vill verkligen tro på sådanna saker. Jag tror också på spöken, trollkarlar, häxor, vampyrer, monster, alver, halvlingar och snömannen. Varför tror jag på dess saker då? Jo, det gör också att jag kan tro på ungdommens källa, alladins lampa och att jag en vacker dag kommer få ett uppdrag att rädda en prinsessa eller prins från det mörka tornet där hon/han hålls fången av en ond drake.

Jag vill inte döda draken utan jag vill bara tala den till rätta så att jag kan få min prinsessa/prins. I värsta fall så får jag väl slå draken medvetslös. Men det är inte något som jag vill göra. Inte alls.


Och till er som läser detta nu. Snälla förstår inte mitt liv genom att lämna kommentarer där det står att det inte alls finns några monster eller häxor. Då kommer jag att lägga mig och gråta i min ensamhet och det vill ni väl inte?

Pingat på intressant.
Läs mer om monster, drakar, trollkarlar, häxor, loch ness, nessie, prins, prinsessa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida