lördag, juni 16, 2007

Jag blir så lycklig!

I många många år har jag nu väntat på en comeback från Leila K. därför blir jag helt otroligt lycklig när jag läser om henne comeback igår kväll. Sen att hon blev påkörd av en bil är väl kanske inte några höjdarnyheter.

Jag träffade Leila K några år innan hon blev "känd". Detta var på ett behandlingshem, jag var då väldigt liten och hade inte kommit in i musiklyssnandet på något sätt. Leila K var då en tjej som hade drömmar. Men jag satt i hennes knä och hon sjöng för mig. Samtidigt som vi tittade på en film. Vad hon sjöng kommer jag inte ihåg. Men hon var en mysig tjej Leila K. Ibland undrar jag om hon kommer ihåg mig, jag skulle inte tro det men man kan ju alltid hoppas.

Så nu är det bara att vänta på en ny skiva. Och snälla Leila K vad du än gör bli inte en sån där "popfitta"! Jag vill ha dig som du var. Egen, speciell och helt underbar.

Pingat på intressant. Läs mer om Leila K, musik, pop.

1 kommentarer:

Klockan 11:22 fm , Blogger Anders sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida