torsdag, juni 07, 2007

Hets mot heterosexuella? Anmäl mig nu!

Sakine skriver just nu en hel del om hetslagstiftningen. Den lag som skall skydda minoriter i samhället. Tanken är god. Men det borde gå åt båda hållen. Så jag tänkte jag skulle försöka testa lagen lite.

Med anledning av vad Sakine skriver idag och hänvisar till ett beslut av JK att hets mot svenskar inte är hets mot folkgrupp så tänkte jag att jag skulle prova att hetsa lite mot hetrosexuella.

Är heterosexualitet en medfödd drift eller onda makters spel med människor.
Jag är väl medveten om att ämnet är laddat och kontroversiellt. Och t.o.m. att det har det blivit det inom kristna kretsar.
Jag har inte sökt stöd i Guds ord för mina tankar. Utan Guds ord har gett mig de tankar jag ska redovisa här idag. Jag kommer att ta upp ämnet hetrosexualitet men också förhållandet till de kristna heterosexuella.
Är det ett tidstecken och kan man bli befriad från detta?



Så kommer det att skapa katastrofer helt enkelt. Utan dess like. Vi ser följderna redan av det här. Vi ser det genom AIDS som sprider sig. Nu är inte alla AIDS-smittade heterosexuella, men det har uppstått p.g.a. detta en gång i tiden. Sedan kan naturligtvis oskyldiga människor bli smittade av denna hemska sjukdom utan att för den skull ha någonting med det som ligger bakom i detta vad gäller heterosexualitet.
Men ändå så kommer det att skapa en stor katastrof och redan upplever ju myndigheter och de sociala myndigheterna att det här bemästrar man inte. Man upplever svårigheten i det. Men inte bara det utan TV berättade för lite sedan att det stiger ju i antal smittade män och kvinnor av olika könssjukdomar.
Det sprider sig alltmer p.g.a. att man inte lever så som Gud hade tänkt att man skulle leva tillsammans med varandra. Och det beror då på att människor spårar ur i klart obibliska och klart omänskliga relationer.
Det är ingen privatsak eller rättighet att leva på ett annat sexuellt sätt än vad bibeln föreskriver. Sex skall man ha inom äktenskapet.
Inte skall man tro att festivaler som Hultsfred är ett sätt att visa sina sjuka perversa lustar för världen. Vi är trötta på att läsa om den hemska sexorgie som pågår i skogarna i småland. Vi vill inte se att de heterosexuella lever ut sin heterosexualitet på dett avskyvärda sätt.
Öppet, ogenerat så upplever vi att män kysser kvinnor och kvinnor kysser män.
Men man gör det också inför Tv kameror, det kan man göra. Men man gör det också när det gäller filmkameror, men inte bara det, man gör det öppet på våra gator och på våra offentliga platser. Så gör man idag i vårt land. Vad säger Gud?
Det är äckligt med alla dessa kyssande heterosexuella.
Vi ser fler och fler övergrepp från vuxna heterosexuella på barn. Detta måste få ett slut
Alla heterosexuella är inte pedofiler eller perversa.
Men man öppnar ändå porten till förbjudna områden och låter Synden få fäste i tankelivet. Och den som är pedofil idag börjar inte som sådan. Man börjar helt enkelt med att byta sitt umgänge. Det var så det började
Att vara "trogen" i ett heteroförhållande är inte på något sätt ett bättre förhållande än där man byter partner ofta. Det är lika föraktligt i Guds ögon.
Från Guds sida är det att förkasta och från Guds sida är det lika mycke synd om man byter partner ofta eller lever i ett heterosexförhållande. Det spelar ingen roll inför Guds ord.


Jag tror detta bör räcka för att iallafall anmäla mig för hets mot folkgrupp. Och i detta fall då självklart heterosexuella. Jag ber någon att anmäla mig. Det vore riktigt roligt att se om det fungerar. Och var inte oroliga jag vet att jag inte kommer bli dömd. Men det vore väldigt roligt att testa. Hets mot Svenskar har inte förut skett. Och Hets mot hetrosexuella har vad jag vet aldrig en någon kommit på. Så därför hetsar jag idag mot Heterosexuella.

Om någon råkar känna en bra advokat som är villig att ta sig an detta fallet så är ni välkomna att höra av er till mig via mail. emil.eklindh@gmail.com.


Pingat på intressant.
Läs mer om homosexuella, heterosexuella, hetslag, brott, straff, polisen, advokat.

2 kommentarer:

Klockan 2:28 em , Blogger Kurre sa...

Jag fullständigt ryser när jag läser detta. Dina angrepp på heterosexuella är fullkomligt groteska och blir faktiskt inte ett dugg bättre för att det är den stora majoriteten du angriper.

Bekymrade hälsningar,
Kurt G. Rantzén

 
Klockan 7:21 em , Blogger Eklindh sa...

Nu är det ju så att jag anser att heterosexualitet är en styggelse. Jag hoppas att någon känner sig manade till att anmäla mig.

Jag har fortfarande inte hört om någon har anmält mig men jag hoppas det.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida