onsdag, maj 30, 2007

Vem behöver parodier när vi har verkligheten?





Jag älskar den korkade presidenten i Hot Shotsfilmerna. Dummare regering fick man ju leta efter. Eller ja det behöver man ju inte längre. Polen verkar ju försöka att ta den platsen. Inte nog med att de gör allt för att visa omvärlden att deras land inte har några bögar. De verkar ju vara lite efter på de flesta andra områden med. Tinky Winky den lilla homoäcklet har nu äntligen kommit fram i den Polska televisionen.

Som tur är så har ju Polen en barnombudsman precis som i Sverige. Detta enomra jättepucko skall nu utreda om Tinky Winky uppmuntrar barn till att bli homosexuella. Ja i den meningen så finns det ju en hel del saker som inte är som de ska. Är det någon som har sett Tinky Winkys penis? För om det nu visar sig att Tinky Winky inte har någon penis är denna då homosexuell för att han bär handväska och alltid vill kramas. Och för det andra hur i helvete uppmuntrar man någon till att bli homosexuell? Är det kanske som med grönsaker? Om man som liten lär sig att gilla lite homosex så tycker man om det när man blir vuxen? Själv så hatade jag paprika när jag var liten men min mamma ville iallafall att jag skulle äta lite. Nu tycker jag väldigt mycket om paprika. Inte den gröna paprikan men alla andra sorters paprika.

Pingat på intressant. Läs mer om paprika, polen, homosexualitet, bögar, mamma, homosex, homosexuella,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida