måndag, mars 19, 2007

Vad hände med mig?

Det har varit lite tyst från mig nu några dagar. Jag har inte mått speciellt bra och jag har bestämt mig för en svår sak. Jag skall sluta röka. För att ni verkligen skall se hur det går så har jag också startat en ny blogg om det.

http://slutrokt.blogspot.com är adressen. Jag kommer skriva hur det går och hur jag klarar mig. Så om ni vill veta hur det går för min sluta röka process så titta mer än gärna in där och ge mig några uppmuntrande kommentarer eller tips. Det kommer vara några jobbiga dagar för mig nu och jag kan inte lova att jag kommer att skriva så mycket på just Politik, funderingar och foton. Men jag skall försöka.

Trevlig läsning nu.

Pingat på intressant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida