torsdag, februari 22, 2007

Varför är Gringo så farliga?

Jag läste idag på svd att m-politikern inte vill ha Gringo i Landskrona. Det känns väldigt konstigt för mig. Jag vill gärna se Gringo på fler ställen än just Stockholm. Det är ju verkligen inte samma sak att titta på situationen för "blattar" i Stockholm som det är i Landskrona. Det vore ju riktigt bra att få fler som tycker och tänker. Så snälla Gringo se till att komma till en massa ställen så snabbt som möjligt. Jag vill iallafall ha er lite överallt.

Pingat på intressant.
Läs mer om gringo, poltik, landskrona.

8 kommentarer:

Klockan 2:16 em , Blogger Saga Rosén sa...

Gringo tror ju inte på integration och är består av hobbyblattar utan någon slags koll på omvärlden.

 
Klockan 3:18 em , Blogger Eklindh sa...

Okej jag kan köpa den. Dom har inte någon kontroll på omvärlden men om de nu skall finnas så skall de iallafall finnas på så många ställen som möjligt. Hobbyblattar är iallafall inte samma som hobbyblattarna i Landskrona.

 
Klockan 3:46 em , Blogger Masoud sa...

Att säga att Gringo inte har koll på omvärlden är att gå för långt Saga.
De har lyckats väcka en intressant debatt oavsett vad man tycker om dem, och om de är hobby- eller heltidsblattar.

 
Klockan 4:02 em , Blogger Saga Rosén sa...

Emil: Ja de får verka vart de vill, inte upp till politiker att säga. Däremot så tror jag inte de gör nytta.

Masoud: Omvärldsanalys ala Gringo betyder en tycka-synd-om-mentalitet där man anser att det är synd om invandrarna. Det är inte okej.

 
Klockan 8:27 em , Blogger Matilda Matsdotter sa...

Jag gillar Gringo jag.

 
Klockan 9:20 em , Blogger Johan sa...

Gringo är totalt ofarliga. Däremot är de banala. De gör en produkt som inte skulle klara sig två dagar utan bidrag och stöd. De har blivit "mediahjältar" i Stockholm för att det är en statisk bransch som suktar efter nytt blod. Finns de kvar om 5 år?

 
Klockan 10:00 em , Blogger Eklindh sa...

Okej jag skall försöka att summera ihop mina egna tankar lite snabbt här nu då. Jag tycker att Gringogänget är bra. Det är kul att det kommer folk med starka åsikter och väcker debatt. Ibland så håller jag inte med dem alls. Och ibland så tycker jag att de kan ha åsikter som är värda att lyssna på. Men i slutändan så är det så med alla. Man kan inte tycka om allt som folk säger. Men man skall inte avfärda dem som "gnälliga" och helt utan vettiga åsikter. Samtidigt så ser jag verkligen att Gringo behöver vidga sina vyer till utanför stockholm.

 
Klockan 12:50 em , Blogger Marko Huttunen sa...

Hur kommer de som röstade på SD, ta emot en artikel som denna?

http://www.gringo.se/articles.asp?id=231

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida