torsdag, februari 22, 2007

Jag visste det! Clowner är onda och elaka!


Jag har under många år pratat om min skräck för Clowner. Många av mina kompisar har sett mig springa över gatan när jag har sett en clown på gatan eller bara en clownmask i ett skyltfönster. Jag hatar verkligen dom otäcka clownerna. Den stora röda munnen. Den vita huden som påminner om ett spöke. Dom är onda och jag har hela tiden vetat om det. Det är bara det att ingen har trott på mig. Därför blir jag nästan lycklig när de otäcka clownerna visar sin rätta sida. Expressen skriver om en clown som anföl en 12 årig pojke. Clowner bör förbjudas eller endast tillåtas uppdräda bakom galler. Kanske är det så att man redan har glömt den värsta clownen av dem alla. John Wayne Gacy är en av de mest berömda seriemördarna och han var berömd för att klä ut sig till clown och uppträda på barnsjukhus i sin stad.

Så nu är det dags att få de onda clownerna att försvinna. Vi måste ta gemensamma krafttag mot detta onda som hotar vårt vackra samhälle.

Pingat på intressant.
Läs mer om mord, brott, clowner, misshandel, barn, seriemördare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida