söndag, december 10, 2006

Första svensken i rymden

Jag måste först erkänna att jag tyckt att allt rymdprat det senaste har varit lite överdrivet.
Men i natt så kunde jag inte stänga av TV eller byta kanal. Jag ville trots allt se om Christer Fugelsang kom ut i rymden. Allt gick kanon och han befinner sig nu i rymden. Jag förstår att detta är stort för Christer och jag hoppas att allt går kanon.

Ytterligare ett erkännande är att jag faktist var väldigt spänd och nervös innan starten och jag kände mig trots allt lite lättad när rymdfärjan kom upp. Roligt för Christer och roligt för alla rymdgalningar. Men nu är det snart över. När kommer första kvinnliga svensk i rymden?

Pingat på intressant.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida