onsdag, november 15, 2006

Nazistattack? Nej det kallas humor!

Japp aftonbladet är ju inte kända för att vara bra på att dra upp gamla saker som nyheter. Om man dessutom ger det en liten tuch av konsperationsteori så blir det ju förstanyheter. Därför skall jag nog tipsa om lite andra nyheter som Aftonbladet kan skriva om.

Hur man förlöjligar Harry Potter med hjälp av en mick. Dessutom så är det en attack mot alla tjocka människor.


Och här så gör man en bögattack på den stackars Pingu. SÅ HEMSKT!!




Ytterligare en bögattack men denna gången med hjälp av Sagan om Ringen. Peter Jackson rasar över sexattacken på Frodo



Men det är klart när nyheterna börjar ta slut så får man hitta på egna. Hitta inte på en massa skit. Det är en hel del saker på nätet som är skit. Men detta är något som kallas humor. Och om det nu skulle vara så att den här filmen tas bort så skall jag lägga upp den någon annanstans. Och om nu Bert Karlsson vill stämma mig. Eller om Linda vill göra en anmälan om förtal. Var så god!
Och skulle jag bli dömd så finns det ju en enorm chans att man lägger ner det löjliga programmet Hey Baberiba, och då blir ingen gladare än jag.

Detta är pingat på intressant.
Läs mer om humor, fildelning, nazister, pingu, Bert Karlsson, nyheter, blogg, aftonbladet, sex, bög.

1 kommentarer:

Klockan 5:10 em , Blogger Kent sa...

Jag skrev också lite om det på Reflekterande Reflektioner.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida