torsdag, november 23, 2006

Jämtin är inte det ultimata valet för S

Snälla snälla låt oss för en gång skull slippa en ledare för socialdemokraterna som är uppväxt inom den rörelsen. Jag vet att det inte finns så många alternativ. Men ta ett råd från en ung högerbloggare. Välj en partiledare som inte är så fast i de socialdemokratiska mönstrena. Jag förstår sossarnas slogan om att "alla skall med". Men väljarna valde att byta ut regeringen. Man vill ha något nytt. Jämtin, Nuder, Sahlin är alla samma gamla vanliga socialdemokrater. De ser inte på något annat sätt än det gamla vanliga socialdemokratiska "arbetar"-synen. Tyvärr så är den nog lite förlegad även om jag också anser att man skall se till att alla arbetare har det bra och ett socialt skyddsnät som man kan lita på.
Få fram någon annan! Snälla!

Pingat på intressant. Läs mer om Jämtin, Sahlin, Nuder, socialdemokraterna, politik, val, partiledare.

2 kommentarer:

Klockan 3:09 em , Blogger sarha sa...

väljarna valde ny regering för att väljarna är dumma i huvudet, det tror jag iaf, kan gå med tillfällig sinnesförvirring också... :P

 
Klockan 3:18 em , Blogger Eklindh sa...

Men jag tror inte det är väljarna som väljer partiledare. Det skall det socialdemokratiska arbetspartiet göra. Och sen att dom är dumma i huvudet eller sinnesförvirrade det kan jag med gå med på.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida