lördag, november 04, 2006

Gränsen är nådd!

När jag startade den här bloggen så tänkte jag att jag skulle skriva om saker som jag själv upplevde och slänga in lite foton på kompisar och så där. Det blev inte så. Bloggen blev väldigt politisk och det ganska snabbt. Jag har haft riktigt roligt när jag suttit och skrivit inlägg. Det har vart en kul höst om man säger så.
Och idag så fick jag äntligen beviset på att någon iallafall läser min blogg klockan 11:32 så passerade jag 10000 besökare. För mig känns det otroligt stort. Jag är nöjd och glad. Och jag hoppas att alla de som har läst min blogg kommer tillbaka och läser igen. Jag är inte expert på allt och jag är inte heller någon som alltid har rätt. Ibland har jag fel och jag hoppas att det är någon som vågar kommentera mina inlägg. Även om jag är en elak liten jävel så gillar jag ändå när folk strider mot mig.

Under hösten så har ju det funnits några höjdpunkter.
Ali Esbati kallade mig för sionist när jag försvarade Fredrik Federley då han hade skänkt pengar till Israel, Joel Malmqvist kallade mig för borgerlig UD-basher när jag skrev om Lars Danielsson och även när jag skrev om Mona Sahlins dotters toppjobb i USA.
SVT länkade till mig inte bara en utan två gånger under valrörelsen.
Det finns ju även några stycken som man skulle tacka. En av de som fick mig att brja blogga är Frihetfildelningfeminism-Johanna så hon skall ha ett stort tack för att hon visade mig den här "världen". En annan som jag verkligen vill tacka som mer än ofta hackar på mina inlägg är Kärnkraftskramaren. Tack skall du ha för all kritik som du ger mig.

Vad är nu nästa mål då? Jo nästa mål är väl 100000 läsare och efter det 1 miljooooon. Men det är långt dit men vi får väl se vad som händer.


Taggar på intressant.se: , , , Göran Persson, Lars Danielsson, politik, socialdemokraterna, val2006, tsunami, lögn sverige.Mona Sahlin, Ann-Sofie, Sahlin, politik, maktmissbruk, val2006, socialdemokraterna, Maktmissbruk, Makt, Jobb, arbetslöshet, lögner eller varför inte om UD och deras skandaler?

2 kommentarer:

Klockan 3:16 em , Blogger Bo-Erik sa...

Grattis Emil!
Men du vet väl att jag bara dissar när det är väldigt befogat?

(för er som inte vet det, det är JAG som är kärnkraftskramaren, enligt Emil...)

Återigen grattis, och jag önskar all lycka och välgång med din blogg i framtiden!

 
Klockan 5:08 em , Blogger Eklindh sa...

Japp helt klart.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida