tisdag, november 28, 2006

Allt bör gå att ordna

Jag blir så besviken när jag läser på aftonbladet att Erling och hans fru inte får bo på samma äldreboende i Arlöv. Varför kan man inte ordna till en så enkel sak? Den livskvaliten som det ger att få bo nära sin älskade är enorm för den som en sån här sak drabbar. Man har ju nästan så gott som dödat deras relation till varandra. Snälla se till att de får ett boende på samma äldreboende innan det är för sent. Det är viktigt för dem

Pingat på intressant. Läs mer om vård, äldreboende.

3 kommentarer:

Klockan 10:37 em , Blogger Bo-Erik sa...

Skönt att du är tillbaka i bloggosfären Emil, jag blev orolig ett tag.

Bra skrivet! Tydligen hjälper det inte att man varit gift med någon i 60 år (!) för att få bo ihop med denne...

 
Klockan 10:38 em , Blogger Douglas sa...

Kommer du i helgen ?

 
Klockan 11:54 em , Blogger Eklindh sa...

Självklart så kommer jag att förgylla världen med min tillvaro =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida