fredag, oktober 27, 2006

Jag är en sucker för gulligt

Japp hur kan jag bättre beskriva mig själv. Jag älskar gulliga internetspel. Jag kan inte tänka mig något bättre sätt att fördriva tiden på internet.

Ni som är lite uppmärksamma har säkert sett att jag har en ny banner högst upp på bloggen. Det är mitt senaste missbruk. Neopets!! Jag en vuxen man (okej nästan vuxen). Jag kan inte låta bli att leka med mitt egna lilla djur. Det är beroendeframkallande helt klart. Dom som säger att man kan vara torsk på Kokain, amfetamin, hasch och LSD vet inte vad dom pratar om. Jag har fastnat i ett gulligt helvete. Jag behöver ha hjälp med att ta mig ur mitt missbruk. Internet communitys och gulliga onlinespel driver mig till vansinne.

Nå ja om du verkligen vill fastna i ett nyttigt missbruk så tycker jag du skall prova själv

Neopets

och självklart ett för dig som inte är så gullig som jag.
Kampen mellan Varulv och vampyr.



Pingat på intressant. Läs mer om internet, missbruk, gulligt, husdjur, spel, game, droger.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida