onsdag, oktober 11, 2006

Angelina Jolie


Jag har precis kollat igenom mitt "bibliotek" av gamla filmer. Det finns en massa smått och gott där. Jag satte i en film i videon och tryckte på Play. Det var den gamla filmen Hackers. Trots att filmen inte är speciellt realistisk så kan jag inte annat än att gilla den. Filmen är inte någon actionrulle direkt men trots det så sitter man helt spänd under nästan hela filmen. Sen att Angelina Jolie smiter in på herrtoaletten i skolan och köper kondomer för ju att man ler några gånger extra. Men hon är inte så vacker i den filmen. Hon skiljer sig väldigt mycket från idag.

Jämför henne med hur hon ser ut idag och du kommer få dig ett gott skratt. Att Angelina dessutom säger att hon gärna gör sexscener med andra kvinnor gör mig inte heller så förvånad. Ryktet har ju sagt att hon har haft en älskarinna under många år.






























Tillbaka till filmerna. Jag undrar varför det inte görs filmer i klass med Hackers idag. Nu skall det bara vara en jävla massa explosioner, häftiga effekter och coola repliker. Snälla filmvärlden plocka fram fler filmer med skådespelare som inte är supersnygga och skär ned på specialeffekterna lite. Det har blivit för mycket av sånt nu.

Detta inlägget är pingat på intressant. Du kan läsa mer om Angelina Jolie, film, hackers, sex, lesbiskt, skådespelare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida