onsdag, september 20, 2006

Sverigedemokrat visar sin riktiga sida

Ja vad skall man säga. Läs här.

Kan ni fortsätta samarbetet med tryckeriet om den person som gjorde det här får jobba kvar?
- Ja, men jag kommer inte att ha något förtroende för den personen. Jag vet vad jag hade gjort om någon av mina anställda hade gjort detta.


Jag vet vad jag hade gjort om det var min anställde med. Ge honom en löneförhöjning. Det vore det allra bästa. Visa Sverigedemokraternas riktiga ansikte är något som man skall få belöning för inte straff.

Detta inlägg är intressant. Läs mer om sverigedemokraterna, nazism, rasism, politik.

2 kommentarer:

Klockan 10:13 em , Blogger AFM-Sverige sa...

AFM är alltid redo att outa nassar, särskillt om vi får pengar för det. Hur mycket betalasr du oss om vi sprider den här bilden i Skövde?

http://img238.imageshack.us/img238/9030/b29vy2.jpg

 
Klockan 3:11 em , Blogger Eklindh sa...

Sprid du på det gör inte mig något.

Gör det bara inte så att jag kan se vem det är som sprider den.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida