fredag, september 08, 2006

Sörman ljuger, här är beviset

Nu är det dags för Niklas Sörman att säga sanningen. Jag och Johanna Nylander har idag bedrivit en egen "intern" utredning. Du kan läsa mer om det här.
Det är inte möjligt att logga in på Sossarnas nätverk i Skövde!


Samtidigt så kan man ju undra varför inte någon kollar dom IP loggar om Niklas Sörman har haft tillgång till inloggnings uppgifterna. Det kan väl inte vara så svårt att kolla. Visst är det så att personer inom Folkpartiet och LUF har gjort fel. Det finns inte något örsvar för det som har hänt. Men skall man verkligen inte utreda hela sanningen när man ändå håller på. Varför har inte detta kollats? Och vilka andra personer är det som fått sina konton kapade? Det kanske är dags för Socialdemokraterna att ta av sig masken och tala om vad som egentligen har hänt?

Samtigt så läser jag att Moderaterna har blivit utsatta för stöld. Utan att antyda något men kan det vara så att det är Socialdemokraterna som hämnas på fel parti?

Och äntligen så kommer hon. Marit är äntligen med i valrörelsen. Nu blir det andra bullar av. Jag hoppas verkligen att jag får tillfälle att träffa Marit i den här valrörelsen. Enda problemet kommer ju vara att jag kommer vara livrädd, den damen har min fullaste respekt och jag skulle aldrig ens våga säga emot henne. Det Marit säger det är lag...


Detta inlägget är intressant. Du kan läsa mer om Nicklas Lagerlöf, Niklas Sörman, folkpartiet, LUF, SSU, socialdemokraterna, skandal, politik, val2006, Marit, valrörelser.

3 kommentarer:

Klockan 6:13 em , Blogger Kent Vilhelmsson sa...

Er "utredning" bevisar inget annat än att ni är tekniskt inkompetenta. För mer info bör ni ta del av uppgifterna som mer kunniga personer delger sig av bland kommentarerna i blogginlägget du hänvisar till.

 
Klockan 6:32 em , Blogger Eklindh sa...

Ja men eftersom vi är helt inkompetenta så är väl det även bevis på att vi aldrig skulle klara av det?

 
Klockan 1:06 fm , Blogger gardebring sa...

Jag har faktiskt debatterat med, och sagt emot Marit. Det var på min gamla gymnasieskola i Norrköping som hon besökte i samband med EU-omröstningen.
Fast det här var förr i tiden, när jag var ung o dum och med i ung vänster.
Det gick som tur var över.. ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida