tisdag, september 12, 2006

Sossar anmäler allt.

Man kan ju undra vart världen är på väg. Johanna Nylander är anmält för försök till dataintrång sen hon och jag lekte lite grävande bloggare. Du kan läsa mer om det här. Det finns inte något olagligt med att söka efter nätverk.

Om Polisen känner att dom vill komma i kontakt med mig så rekomenderar jag att ni ringer mig så snart som ni kan. Jag vill inte läsa att jag är misstänkt i Aftonbladet eller Expressen först.
Här är mitt telefonnr så ni kan ringa mig
Mobil 073-0802666
Och eftersom jag är fortfarande är bostadslös i det Socialdemokratiska Sverige så är det lättare att ni ringer än att ni åker och hämtar mig. Jag har ju inte någon fast adress.


Detta inlägget är intressant. Du kan läsa mer om Bloggar, bloggosfären, socialdemokraterna, Johanna Nylander, Folkpartiet, skandal, lögner, val2006, val, LUF, SSU.

5 kommentarer:

Klockan 1:53 em , Blogger Kent Vilhelmsson sa...

om du är bostadslös så ta en titt på skövdebostäders hemsida, finns massa lediga lägenheter där!

 
Klockan 2:22 em , Blogger Eklindh sa...

Vart finns alla dom lägenheterna? Det finns en ledig! Jag har inte råd att bo i en trerummare för 6000:- i månaden. Och jag vill inte ens bo så stort.

 
Klockan 2:26 em , Blogger figge sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Ändrar lite i inlägget nu :)

 
Klockan 9:20 em , Blogger ~Karin Långström Vinge~ sa...

Slå dig ihop med kompisar och dela trean! :)

 
Klockan 10:01 em , Blogger Eklindh sa...

Karin det skulle ju funka om man hade kompisar att dela med. Just nu så finns dom inte heller.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida