onsdag, september 27, 2006

Porr i mobilen

Japp då har det hänt nu är inte mobilen bara ett verktyg för att ringa. Man kan visst kolla på porr i den med. Hur har jag inte en aning om eftersom jag saknar den där manliga genen som de flesta killar har som visst gör dom barnsligt förtjusta i mobiltelefoner. datorer och även porr.

Men om man nu skall kolla på Porr i telefonen måste man kolla på en man som knullar en åsna? Det finns bara två saker att säga. SJUK SJUK SJUK!!! Det blev visst tre saker.

Jag skall även placera min blogg på bloggkartan tänkte jag. Jag placerar mig i Skövde eftersom jag bor där.

Dettta inlägg är intressant. Läs mer om porr, mobil, telefon, datorer eller bloggar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida