torsdag, september 14, 2006

Det brinner i knutarna

Nu är det ju tre dagar kvar tills årets viktigaste dag. Detta valet har vart fyllt av skandaler, påhopp, hårda debatt och skadegörelse. Och jag har älskat varje minut av det. Jag har haft riktigt roligt jag har lärt mig en hel del och jag har även kännt mig helt utpumpad.

Samtidigt så har jag nog missat en av de viktigaste sakerna som händer i min egna stad. Det brinner på förskolor. Inte mindre än 5 förskolor har brunnit. Alla bränder är anlagda. Och man har nu utfäst en belöning för tips som leder till att pyromanen åker fast. Som tur är har inte någon kommit till skada... ...än! Matriella ting kan man ersätta men ett människoliv är inte något som man har råd att förlora. Snälla se till att polisen får fast denna galning och han får vård. Få fast honom innan någon kommer till skada eller i värsta fall dör i lågorna.

Detta inlägg är intressant. Du kan läsa mer om politik, val2006, brand, pyroman, psykvård, tips, Skövde eller om Polis.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida