onsdag, september 27, 2006

Crazy Horse och vakter

Nu är dagen äntligen här då. Anna Sjödins rättegång är i full fart. Skall jag vara helt ärlig så tror jag att det är två som har rätt i den här historien.

För det första så är vakter riktiga jävla svin. inte alla men många är det. Dom är stora och stöddiga bara för att dom kan vara det. Vi försöker alla att fjäska för dom så att vi kanske någon gång kan gå före i kön. Att vakterna skulle kallat Annas kompis för "jävla hora" tvekar jag inte på en enda sekund. Men det är inte allt i den här historien. Att Polisen skulle tagit med sig Annas kompis till polisstationen och slitit av henne alla kläder? Det har jag lite småsvårt att tro? Då borde någon verkligen ta sig ett allvarligt snack med dessa poliser. Helst med facket närvarande. Sånna poliser är inte något som vi behöver i det här landet. Dom skall bara få en spark i arslet och sen så skall dom ut. Det skall inte finnas en enda sådan polis i hela det här landet.

Att sedan Anna Sjödin kallat vakten "jävla svartskalle" det är något som jag inte heller tvivlar på. För om alla skall vara ärliga, vem av oss hade inte skrikit det? Är det någon som ärligt kan säga att man på fyllan inte skulle skrika "jävla svartskalle". Tänk på att detta är någon som håller fast dig och kanske till och med kallar dig för "jävla hora". Det är lite konstigt att polisen inte har observerat skador på Anna Sjödin. Vad jag minns så hade hon en rejäl blåtira och ett rätt så saftigt sår i pannan? Om man sitter och förhör någon så bör man ju observera skador. Även om det är mörkt i bilen. Men att vakten hade skador det observerade man snabbt. Sen att Anna Sjödin hade en riktig praktfylla det tvivlar jag inte på för ett ögonblick. Jag har hört att Anna är vad man kallar en riktig festprinsessa, även om det som sagt bara är rykten. Det absolut bästa med hela historien är att Anna säger att hon vill lämna blodprov. Är hon helt dum i huvudet eller? Klart man inte vill! Då hade det ju bevisats att hon var berusad. Även om hon bara druckit några tequila och lite vin. Alla vet att Tequila är mexikanska för KOKAIN. Man blir knäpp när man dricker det. Och som sagt jag tror inte att Anna spottar i glaset direkt.

Och självklart Anna du och jag är precis likadana. Det finns bara en sak att göra när man känner sig hotat av någon. Försök göra så mycket skada som möjligt. Sen att man vet att man kommer att åka på så jävla mycket stryk så det är inte sant. Det är det värt. Får man in minst en smäll som skadar så har man gjort sitt.

Sen detta att hon kan dömmas till fängelse. Ja självklart det är en risk som man får ta. Och jag hopas verkligen att Anna döms till fängelse. Men jag vill även att allt skall bli utrett särskilt detta om polisen som sliter av kläder.
Men Anna gör mig lycklig och ställ dig upp i rätten och säg att det som vakten säger är sant. Tala om för oss att vakten är en jävla idiot. Tala om för oss att du är den Ultimate Fighting SSU-bas som du har fått rykte om att vara. Jag gillar inte dina åsikter inom politik. Men jag respekterar dig för din Fighting Style.

När vi ändå pratar om Fighting. F! lyckades inte så bra i valet. Men dom har iallafall bättre intriger än i Big Brother huset.

Detta inlägg är intressant. Läs mer om SSU, socialdemokraterna, F!, Polis, politik, Anna Sjödin, brott, straff, fylla, vakter, Crazy Horse, slagsmål.

2 kommentarer:

Klockan 4:48 em , Blogger Douglas sa...

Vakter är väl mysiga ;)

 
Klockan 9:32 em , Blogger Erik Hellsborn sa...

Värt att nämna är att Crazy horses vakter tycks vara ovanligt snälla i jämförelse med vakterna på andra ställen i Stockholm:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=517394

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida