torsdag, augusti 24, 2006

Partiledartest

Gp har ett test för att se vilken partiledare du är. Roligt roligt. Tester är alltid skoj. Du kan hitta det här.

Tydligen så är jag mest lik Maud Olofsson! Jag är ganska nöjd med det. Jag gillar Maud. Hon är häftig. Jag gillar folk som verkar vara lite småstressade och hyelt hysteriska.
Kan ju också berätta att min mormor stänger av TV så fort som Maud är på TV, vet inte varför men jag tror inte att min mormor är så förtjust i Maud. Jag tror hon är en av dom där som röstar på socialdemokraterna av gammal vana.

Du och centerpartiledaren Maud Olofsson måste komma från samma stam.
Din energi är avundsvärd. Du bangar inte för en enda strid, tar gärna kommandot och ser otroligt nog till att vara välskräddad hela vägen. Familj och hem är viktigare än fest och landet är mer hemma än stan.

Men dom har fel på att landet är mer hemma än stan. Jag hatar Naturen och jag är rädd för småkryp. Skriker när jag ser en spindel och springer så fort jag ser ett djur större än en kanin. Men annars så stämmer det nog rätt så bra.
Hur häftigt som helst.

Detta inlägget är intressant. Du kan läsa mer om politik, val2006, centerpartiet, alliansen eller om Maud Olofsson.
Men läs inte så mycket om Socialdemokraterna, Göran Persson eller vänstern.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida