söndag, augusti 13, 2006

Klarar sig bra trots "dåligt" jobb.

Det var fyra gubbar som var på golfbanan och stog och pratade efter att de slagit några hinkar. sen fjärde gick iväg och ringde efter en taxi.
den första börjar prata om sin son och säger: ja jag är ganska stolt över min son. han är arkitekt och är väldigt framgångsrik. så framgångsrik att han gav bort ett helt nytt hus till sin bästa kompis.
varpå den andra säger: ja jag är oxå ganska stolt över min son. han är bilförsäljare och väldigt duktig på det så han gav bort en helt ny mercedes till sin bästa kompis.
då säger den tredje: ja jag är oxå stolt över min son. han är börsmäklare och väldigt framgångsrik så han gav bort en hel aktieportfölj till sin bästa kompis.
då komemr den fjärde tillbaka och den första frågar: vi stär här och pratar lite om vad våra söner har lyckats med. vad sysslar din son med?
den fjärde skruvar lite på sig och säger: ja jag är ju inte direkt stolt över det men min son är bög och jobbar som strippa på en gaybar. men han verkar klara sig ganska bra ändå för hans senaste pojkvänner har gett honom ett helt nytt hus, en sprillans ny mercedes och en aktieportfölj...

Ja så kan det gå om man har ett jobb som inte är accepterat av samhället.

Detta inlägget är inte intressant egentligen. Men om du tycker det är ett nyttigt inlägg om prostituerade, sex, politik, homosexualitet men har inte något med val2006. Så hoppas jag att du tycker det är en rolig historia iallafall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida