torsdag, augusti 10, 2006

Alliansen har majoritet

Nu är nya siffror här. Alliansen leder i senaste mätningen.

Jag vet inte om jag skall jubla eller gråta. Jag känner mig så glad över att svenska folket kan tänka själva. Att man inte längre går på de lögner som vänsterkartellen sprider sig. Vi kommer att få se nya siffror från AMS där man säger att det inte finns några arbetslösa. Arbetsminister Hans Karlsson säger att han inte längre litar på arbetslöshetsstatistiken. Speciellt inte när den kommer från annat håll än AMS. Ja det är väl kanske inte så konstigt. Enligt mina beräkningar så skall jag ha 4000 kr över varje månad. Men bankens statistik visar att jag inte har ett enda öre kvar längre. Men jag tror det är fel. Jag har ju mina egna beräkningar att gå på. Jag räknar inte som alla andra banker gör.
Det är först när man ändrar vad det handlar om som man inser hur löjligt det är.

Detta är ett intressant inlägg. Så läs även mer om alliansen, ams, politik, socialdemokraterna, hans, Sverige, val, minister eller varför inte arbete.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida