torsdag, juli 13, 2006

Nyhet ingen baksmälla!!!

Nu sitter jag har och spanar runt på nätet och hittar en av de viktigaste upptäckterna i moderna tid. Drinken som inte ger dig någon baksmälla. Nog för att jag ofta dricker både för mycket och för ofta så vet jag att baksmällan är något som man får leva med. Jag dricker och jag accepterar att jag blir bakfull. Men med den nya drinken är den tiden förbi. ÄNTLIGEN!

Vad jag inte förstår är vilka är det som forskar i att ta fram en drink som inte ger dig någon baksmälla? Vissa forskare försöker att bota cancer eller ta fram medicin som skall bota AIDS. Vilket jag verkligen kan förstå eftersom detta är några av vår tid stora problem. Vad är det för forskare som vill slippa baksmällan? Skulle jag ens vilja lite på den forskaren? Det känns som om han/hon/dem har missat något? Jag har för länge sedan hittat drinken som inte ger någon baksmälla. Det kallas vatten, juice, Cola. Varför inte dra till stort och ta en Virgin Mary?

1 kommentarer:

Klockan 11:52 em , Anonymous Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida