onsdag, juli 19, 2006

Lottovinst till någon som behöver det! Äntligen

En glad nyhet kom från London idag. Aftonbladet skriver om det och för första gången så är jag inte avundsjuk eller känner att dom inte behöver pengarna.

Det allra bästa är att paret kommer att jobba kvar på McDonalds efter dom har vart på en gemensam resa och att dom har köpt ett gemensamt hus.
Jag hoppas även på ett bröllop och kanske att dom skall planera lite för framtiden. Det vore kanon om dom visade världen att man kan skänka en slant till mindre lyckligt lottade. Vad sägs om 100000 till aidsforskning eller varför inte till Röda Korset?
Ja alla bäckar små leder ju fram till något gott så småningom.

Även om jag tror att dom aldrig kommer att läsa min blogg så vill jag iallafall säga Grattis. Ni är värda varenda krona. Även om det nog blir i pund.

Kärlek och respekt skall det vara så svårt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida